Które filmy Davida uważacie za najlepsze? Proszę, wymieńcie je tu w kolejności od najlepszego do najgorszego.
Na dzień dzisiejszy, moje TOP 5 wygląda w sposób następujący:
1. Podziemny krąg (1999) 9/10
2. Siedem (1995) 8/10
3. Gra (1997) 8/10
4. Obcy 3 (1992) 6/10
5. Zodiak 6/10
1.Se7en - 8/10
2.Fight Club - 7/10
3.Game - 6/10
4.Social Network - 6/10
5.Zodiac - 5/10
6.Panic Room - 5/10
7.Alien³ - 4/10
8.Curious Case of Benjamin Button - 4/10
1. Siedem 10
2. Podziemny krąg 9
3. Zodiak 9
4. Gra 7
Do powtórzenia: Azyl
Co zobaczenia: Obcy 3, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona, The Social Network
1 Podziemny krąg 10/10 (najlepszy film jaki obejżałem)
2 Siedem 8/10
3 Ciekawy przypadek B.B 7/10
4 Azyl 6/10
tylko tyle widziałem jak na razie Fincher ma u mnie ocenę 9/10
1. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 9/10
2. Siedem 8/10
3. Gra 8/10
4. Podziemny krąg 7/10
5. Zodiak 7/10
6. The Social Network 6/10
7. Azyl 6/10
1. Podziemny krąg - 9/10
2. Siedem - 8/10
3. Zodiak - 8/10
4. Social Network - 8/10
5. Obcy 3 - 7/10
6. Gra - 7/10
7. Azyl - 6/10
8. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 5/10
1.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
2.Social Network
3.Azyl
4.Gra
5.Podziemny krąg
1. Siedem
2. Podziemny krąg
3. Gra
4. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
5. Azyl
6. Zodiak
7. Facebook
1. Podziemny Krąg 10/10
2. Siedem 9/10
3. Gra 8/10
4. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona 9/10
5. Social Network 9/10
6. Zodiak 7/10
7. Azyl 6/10
8. Obcy 3 7/10
1. Siedem - 7/10
2. Podziemny krąg - 7/10
3. Azyl - 4/10
4. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 3/10
5. The Social Network - 2/10
6. Obcy 3 - 1/10
Fincher - 4/10
Wielki reżyser, zdecydowanie mój ulubiony obok Q.Tarantino:
1.Podziemny Krąg 10/10
2. Siedem 10/10
3. Gra 9/10
4.The Social Network 9/10
5. Zodiak 8/10
6. Azyl 7/10
7. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 7/10
Moje Top 5:
1. Fight Club (zdecydowanie - ten film chyba nigdy mi się nie znudzi)
2. Alien 3
3. Gra
4. Siedem
5. The Social Network
1. Zodiak 7/10
2. The Social Network 7/10
3. Siedem 6/10
4. Podziemny krąg 6/10
5. Gra 5/10
6. Obcy 3 5/10
7. Azyl 5/10
8. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 4/10
1. Se7en - arcydzieło, thriller, którego nigdy nie zapomnę;
2. Gra - znakomity film, ale do pierwszego miejsca mu brakuje;
3. Fight Club - może brak jego wyższej pozycji wynika ze zmęczenia (odświeżyłem go niedawno i dopiero oceniłem) ;)
4. Zodiak - gdybym mógł, dałbym połówkę do oceny, czyli 7+
5. Ciekawy przypadek BB - niestety, za długi, co momentami wpływa na postrzeganie filmu - sam pomysł be zarzutu (równe 7)
---
6. The Social Network - nie wyszło mu na dobre szukanie za wszelką cenę uznania Akademii; to nie jest dzieło wybitne, raczej dobrze poprowadzone, które w dużej mierze ratuje Jesse Eisenberg. (7-)
1. Podziemny krąg 9/10
2. Siedem 8/10
3. Gra 6/10
4. Zodiak 6/10
5. Ciekawy przypadek Banjamina Buttona 5/10
6. The social network 4/10
1. Podziemny krąg 9/10
2. The Social Network 7/10
3. Gra 6/10
4. Obcy 3 5/10
5. Siedem 5/10
----------------------------------------------------
6. Ciekawy przypadek B.B 4/10
1. Fight Club - 10/10
2. Se7en - 8/10
3. Zodiac - 7/10
4. Social Network - 7/10
5. Game - 6/10
6. Panic Room - 5/10
7. Curious Case of Benjamin Button - 4/10
8. Alien³ - 3/10
moim skromnym zdaniem to Se7en i Fight Club są na niekwestionowanym pierwszym miejscu i to nie podlega żadnej dyskusji.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Podziemny krąg 8,50 46
2 Siedem 8,42 48
3 Social Network, The 7,37 35
4 Gra 7,12 43
5 Zodiak 6,77 39
6 Obcy 3 6,46 41
7 Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 5,93 40
8 Azyl 5,76 37
1. Siedem.
2. The Social Network.
3. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona.
4. Podziemny krąg.
5. Zodiak.
1. Fight Club 10/10
2. Se7en 10/10
3. The Game 8/10
4. The Panic Room 7/10
5. The Social Network 7/10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Podziemny krąg (1999) 8,40 73
2 Siedem (1995) 8,38 72
3 The Social Network (2010) 7,20 65
4 Gra (1997) 7,10 61
5 Zodiak (2007) 6,78 59
6 Dziewczyna z tatuażem (2011) 6,55 44
7 Obcy 3 (1992) 6,48 58
8 Ciekawy przypadek Benjamina Buttona (2008) 6,09 65
9 Azyl (2002) 5,90 51
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Podziemny krąg (1999) 8,16 96
2 Siedem (1995) 8,15 95
3 Zaginiona dziewczyna (2014) 7,12 69
4 The Social Network (2010) 7,06 82
5 Zodiak (2007) 6,95 74
6 Gra (1997) 6,94 79
7 Obcy 3 (1992) 6,51 74
8 Dziewczyna z tatuażem (2011) 6,40 70
9 Ciekawy przypadek Benjamina Buttona (2008) 6,04 83
10 Azyl (2002) 5,87 62
Seriale:
House of Cards (2013) 8,04 28
1. Zodiak
2. Siedem
3. Podziemny Krąg
4. Social Network
5. Gra
6. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona
7. Azyl
8. Obcy 3
Aktualizacja:
1. Fight Club - 9/10
2. Se7en - 8/10
3. The Social Network - 7/10
4. Zodiac - 6/10
5. The Game - 6/10
6. Panic Room - 5/10
7. The Curious Case of Benjamin Button - 4/10
8. Alien³ - 3/10
Podziemny krąg 8/10
Siedem 7/10
The Social Network 6/10
Obcy 3 5/10
Azyl 5/10
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 3/10
UP:
1. Siedem - 10/10
2. Zodiak - 9/10
3. Podziemny krąg - 9/10
4. Social Network - 8/10
5. Obcy 3 - 7/10
6. Gra - 7/10
7. Azyl - 6/10
8. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 5/10
1. Siedem 10/10
2. Gra 10/10
3. Podziemny krąg 9/10
4. The Social Network 8/10
5. Zodiak 8/10
Azyl, Obcy 3 i Ciekawy przypadek Benjamina Buttona do obejrzenia jeszcze.
1. Siedem 10
2. Obcy 3 9
3. Gra 8
4. Podziemny krąg 8
5. Zodiac 8
6. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona 7
7. Azyl 6
1. Siedem 10
2. Podziemny Krąg 10
3. Gra 9
4. Azyl 8
5. Zodiak 7
Na razie tylko tyle obejrzałem ale resztę nadrobię na pewno :)
1. Siedem - 10/10
2. Gra - 9/10
3. Obcy 3 - 9/10
4. Podziemny krąg - 8/10
5. The Social Network - 8/10
6. Ciekawy przypadek Benjamina Buttona - 8/10
7. Zodiak - 7/10
8. Azyl - 6/10
1. Siedem - 9/10
2. Fight Club - 8/10
3. Social Network - 7/10
4. Gra - 6/10
5. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona - 5/10
6. Obcy 3 - 4/10
1. Podziemny krąg - 10/10
2. Siedem - 9/10
3. Social Network - 8/10
4. Obcy - 7/10
5. Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona - 6/10
1. Podziemny Krąg ( top 3 w moim osobistym rankingu, jeden z najlepszych filmów jakie widziałem) 10/10 + Ulubione
2. Gra ( Przez cały film towarzyszy napięcie, emocje i świetny klimat) 9/10
3. Seven ( Jeden z najlepszych dreszczowców) 9/10
4. Ciekawy przypadek Benjamina Butona ( świetny ! ) 8/10
5. Zodiak ( Trochę za długi, ale też dobry) 7/10
1. Podziemny krąg - 10/10 - mój ulubiony film wszechczasów, klimat, aktorstwo, cała otoczka i filozofia
2. Siedem - 10/10 - najlepszy thriller lat 90tych, trochę jw - aktorzy, atmosfera, koncept. Jednak to nadal 'tylko' thriller, Ameryki nie odkrywa.
3. Social Network - 9/10 - film niemożliwy, początkowo nie mogłem się przekonać, ale uległem. Rozkosz dla zmysłów, dialogi i maestria, z jaką został zrealizowany - !!!!
4. Zodiak - 9/10 - o każdym filmie mogę napisać to samo - klimat i aktorstwo przede wszystkim. Poza tym niesamowicie mnie wciągnęła historia i nie mogłem się oderwać.
5. Gra - 7/10 - może już nie będę więcej pisał, bo wiadomo :P Niezła jazda, dopracowany choć czasem pretensjonalny.
1. Fight Club 10/10
2. Se7en 9/10
3. The Social Network 9/10
4.The Game 8/10
5. The Curious Case of Benjamin Button 8/10
6. Alien 3 7/10
7. Zodiac 7/10
8. Panic Room 7/10
1. Podziemny krąg 10/10
2. Gra 8/10
3. Ciekawy przypadek Benajmina Buttona
4. Obcy3 7/10
5. The Social Network 7/10
a. podziemny krąg
b. siedem
c. ciekawy przypadek benjamina buttona
d. gra
e. azyl
f. zodiak
g. social network